Main Menu

تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است

تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.

تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است

امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است

خرید بک لینک

تلگرام






Comments are Closed