تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
خلاصه بازی لیون ۱ – ۲ پاریسن ژرمن | فیلم
خلاصه بازی لیون ۱ – ۲ پاریسن ژرمن | فیلمخلاصه بازی لیون ۱ – ۲Read More
Comments are Closed