چرا همه از رضاییان بیشتر عصبانی هستند؟
چرا همه از رضاییان بیشتر عصبانی هستند؟![]()
هواداران پرسپولیس ده برابر طارمی از رضاییان دلخورند و او را عامل جدایی مهاجم آقای گل سرخپوشان می دانند.
چرا همه از رضاییان بیشتر عصبانی هستند؟
(image)
هواداران پرسپولیس ده برابر طارمی از رضاییان دلخورند و او را عامل جدایی مهاجم آقای گل سرخپوشان می دانند.
چرا همه از رضاییان بیشتر عصبانی هستند؟
« کار رضائیان تمام شد! (Previous News)
(Next News) وعده دوباره هدایتی به هواداران پرسپولیس »
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
مسئولان نظام اسلامی ساده زیستی پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند
مسئولان نظام اسلامی ساده زیستی پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهندعضو مجلس خبرگانRead More
Comments are Closed