هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است
هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در دیدار با هیات آلمانی گفت: هدف عمده و تمام سعی دولت این است که از اقتصاد کناره گیری و با حمایت از بخش خصوصی، این بخش را فعال تر کند.
هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در دیدار با هیات آلمانی گفت: هدف عمده و تمام سعی دولت این است که از اقتصاد کناره گیری و با حمایت از بخش خصوصی، این بخش را فعال تر کند.
هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است
بک لینک رنک 1
« بازگشت روح تازه عروس ۲۷سال پس از مرگ+تصاویر (Previous News)
(Next News) سیل به اهواز رسید »
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
چطور در توییتر معتبر شویم؟
چطور در توییتر معتبر شویم؟بدون آن تیک آبی حساب های معتبر در توییتر، شما هیچRead More
Comments are Closed