تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
امیرعبداللهیان در خصوص موضوعات یمن و عراق بر ضرورت استمرار گفتگوهای سیاسی و توافق ملی پافشاری و خاطر نشان کرد که تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده و بر تجاوزات خود به حقوق مردم فلسطین و شهرک سازی ادامه می دهد.
تنها رژیم صهیونیستی است که از استمرار تنش و درگیری در منطقه، بهره مند شده است
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
عقب نشینی داعش از بخش هایی در الشرقاط
عقب نشینی داعش از بخش هایی در الشرقاطگروه تروریستی داعش در پی شکست های اخیرRead More
Comments are Closed