«طناب کُشی» اواخر مهر کلید میخورد
مهر: کارگردان فیلم سینمایی «طناب کُشی» که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده است، از آغاز فیلمبرداری این پروژه در اواخر مهرماه خبر داد.

بیژن میرباقری کارگردان سینما با اشاره به دریافت پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «طناب کُشی» به تهیهکنندگی سعید شاهسواری گفت: این فیلم یک اثر اجتماعی خانوادگی است که نگاهی به مشکلات جوانان دارد.
وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا کارهای پیش تولید این پروژه را به پایان برسانیم و اواخر مهرماه آن را جلوی دوربین ببریم.
کارگردان فیلم سینمایی «ربوده شده» توضیح داد: همه سکانسهای این فیلم در تهران جلوی دوربین میرود و امیدوارم بتوانیم آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.
وی تاکید کرد: «طناب کُشی» در راستای حال و هوای آثار قبلیام ساخته میشود.
میرباقری در پایان گفت: این فیلم دارای ۳ بازیگر اصلی است که شامل یک زن و ۲ مرد است و تا امروز تصمیم نهایی برای حضور بازیگران در این پروژه گرفته نشده است.
Related News
تشدید نظارت بر مراکز آموزشی جهت پیشگیری از اعتیاد
تشدید نظارت بر مراکز آموزشی جهت پیشگیری از اعتیاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارRead More
نمایش فیلم «باد صبا» در موزه سینما
نمایش فیلم «باد صبا» در موزه سینما «باد صبا» اثر ماندگار فیلمساز فرانسوی آلبر لاموریسRead More
Comments are Closed