Main Menu

من خوب بازی کنم تیم می برد!

من خوب بازی کنم تیم می برد!

بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: من از گذشته رابطه خوبی با علی دایی داشتم و قرار بود حتی به تیم صبا بپیوندم.

من خوب بازی کنم تیم می برد!

(image)

بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: من از گذشته رابطه خوبی با علی دایی داشتم و قرار بود حتی به تیم صبا بپیوندم.

من خوب بازی کنم تیم می برد!

شهرداری






Comments are Closed