2 حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد وارد مدار بهره برداری شد
2 حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد وارد مدار بهره برداری شد
خیرالله کریمی فیروزجایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد خبر داد.
مدیر امور آبفای شهرستان ملارد بیان کرد: با توجه افت شدید منابع آبی و به منظور بالا بردن ظرفیت تامین آب آشامیدنی، دو حلقه چاه آب جدید پس از حفر و تجهیز در منطقه شرق سرآسیاب و قشلاق وارد مدار بهره برداری شد.
وی در پایان متذکر شد: با اتصال این چاه ها به شبکه توزیع آبرسانی، 50 لیتر در ثانیه به تولید آب آشامیدنی شهر ملارد افزوده شد.
2 حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد وارد مدار بهره برداری شد
خیرالله کریمی فیروزجایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد خبر داد.
مدیر امور آبفای شهرستان ملارد بیان کرد: با توجه افت شدید منابع آبی و به منظور بالا بردن ظرفیت تامین آب آشامیدنی، دو حلقه چاه آب جدید پس از حفر و تجهیز در منطقه شرق سرآسیاب و قشلاق وارد مدار بهره برداری شد.
وی در پایان متذکر شد: با اتصال این چاه ها به شبکه توزیع آبرسانی، 50 لیتر در ثانیه به تولید آب آشامیدنی شهر ملارد افزوده شد.
2 حلقه چاه آب آشامیدنی در ملارد وارد مدار بهره برداری شد
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
مسئولان نظام اسلامی ساده زیستی پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند
مسئولان نظام اسلامی ساده زیستی پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهندعضو مجلس خبرگانRead More
Comments are Closed