استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟
استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟
به گزارش بولتن نیوز؛ در حالی که حدود یک ساعت دیگر دربی شروع می شود، بخش زیادی از سکوهای متعلق به هواداران استقلال همچنان خالی است. این در حالی است که اکثر سکوهای متعلق به پرسپولیسی ها پر شده است. پرسپولیسی ها که تیمشان در صدر جدول است، حمایت خوبی از تیمشان دارند اما استقلالی ها شاید به این دلیل که تیمشان در رده های پایین جدول است، علاقه زیادی برای رفتن به ورزشگاه نداشته اند.
البته پرسپولیس هم فصل گذشته در ابتدای فصل چنین شرایطی در جدول داشت اما هواداران این تیم برای دربی، تیمشان را تنها نگذاشتند. در …
استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟
به گزارش بولتن نیوز؛ در حالی که حدود یک ساعت دیگر دربی شروع می شود، بخش زیادی از سکوهای متعلق به هواداران استقلال همچنان خالی است. این در حالی است که اکثر سکوهای متعلق به پرسپولیسی ها پر شده است. پرسپولیسی ها که تیمشان در صدر جدول است، حمایت خوبی از تیمشان دارند اما استقلالی ها شاید به این دلیل که تیمشان در رده های پایین جدول است، علاقه زیادی برای رفتن به ورزشگاه نداشته اند.
البته پرسپولیس هم فصل گذشته در ابتدای فصل چنین شرایطی در جدول داشت اما هواداران این تیم برای دربی، تیمشان را تنها نگذاشتند. در …
استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
نماینده مجلس خبر داد: با پیگیری رییس مجلس، ماموران از بازداشت محمود صادقی منصرف شدند/ برادر صادقی فضا را آرام کرد
نماینده مجلس خبر داد: با پیگیری رییس مجلس، ماموران از بازداشت محمود صادقی منصرف شدند/Read More
Comments are Closed