Main Menu

تیمشان گذاشتند؟

 
 

استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟

استقلالی ها تیمشان را تنها گذاشتند؟به گزارش بولتن نیوز؛ در حالی که حدود یک ساعت دیگر دربی شروع می شود، بخش زیادی از سکوهای متعلق به هواداران استقلال همچنان خالی است. این در حالی است که اکثر سکوهای متعلق به پرسپولیسی ها پر شده است. پرسپولیسی ها که تیمشان در صدر جدول است، حمایت خوبی از تیمشان دارند اما استقلالی ها شاید به این دلیل که تیمشان در رده های پایین جدول است، علاقه زیادی برای رفتن به ورزشگاه نداشته اند. البته پرسپولیس هم فصل گذشته در ابتدای فصل چنینRead More