می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد
می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد![]()
حجتالاسلام روحانی با بیان اینکه جعل سند بیبیسی ناشیانه بود، خاطرنشان کرد: میگویند در سال 57 پیامی از سوی امام و توسط ابراهیم یزدی به امریکا ارسال شد. بعید نیست که ابراهیم یزدی خودش نزد مقامات امریکایی رفته باشد. مسلماً امام با روحیه انقلابی، ضد استکباری و روح بلندشان هرگز با استکبار سازش نداشتند.
می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد
(image)
حجتالاسلام روحانی با بیان اینکه جعل سند بیبیسی ناشیانه بود، خاطرنشان کرد: میگویند در سال 57 پیامی از سوی امام و توسط ابراهیم یزدی به امریکا ارسال شد. بعید نیست که ابراهیم یزدی خودش نزد مقامات امریکایی رفته باشد. مسلماً امام با روحیه انقلابی، ضد استکباری و روح بلندشان هرگز با استکبار سازش نداشتند.
می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد
« کار آسان رئیسجمهور بعدی! (Previous News)
Related News
ترامپ: آمادهی حمله به عامل حادثه آرامکو هستیم
دونالد ترامپ” در توییتی تهدید کرد ایالات متحده آمریکا آماده حمله نظامی به عامل حملاتRead More
مدل جدید خودروی برقی بی ام و در راه است
مدل جدید خودروی برقی بی ام و در راه استشرکت خودروسازی آلمانی بی ام وRead More
Comments are Closed