Main Menu

گویند باشد

 
 

می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد

می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه جعل سند بی‌بی‌سی ناشیانه بود، خاطرنشان کرد: می‌گویند در سال 57 پیامی از سوی امام و توسط ابراهیم یزدی به امریکا ارسال شد. بعید نیست که ابراهیم یزدی خودش نزد مقامات امریکایی رفته باشد. مسلماً امام با روحیه انقلابی، ضد استکباری و روح بلندشان هرگز با استکبار سازش نداشتند. می گویند پیام امام از ابراهیم یزدی به آمریکا ارسال شد/بعید نیست یزدی خودش نزد امریکایی هاRead More