Main Menu

دولت شهرک

 
 

بهره برداری از پروژه های شهرک صنعتی قرچک در هفته دولت

بهره برداری از پروژه های شهرک صنعتی قرچک در هفته دولتبه گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسعود مرسل پور ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت چندین پروژه در شهرک صنعتی قرچک با حضور مسؤولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد. وی به تشریح این پروژه ها پرداخت و افزود: پست برق به ظرفیت 15 مگاوات، خط انتقال به طول سه کیلومتر و شبکه توزیع برق 20 کیلوولت به طول 13 کیلومتر و برق دار کردن شهرکRead More