Main Menu

را دو

 
 

دربی را چهار بر دو می‌بریم!

دربی را چهار بر دو می‌بریم! مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دمن فقط می‌توانم برای استقلالی‌ها آرزوی موفقیت کنم اما با شناختی که از پرسپولیس پیدا کردم مطمئن هستم که آنها را در دربی شکست خواهیم داد. من به این موضوع اطمینان دارم و در روز دربی هر بازیکنی که برای پرسپولیس به میدان برود بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد. البته حرف زدن آسان است و من هم از الان می توانم بگویم که دربی را یک بر صفر، دو بر صفر یا حتی چهار بر دو می‌بریم!Read More